Kızlar 2 gündür çok ağrılarım vardı bugün akşam üzeri de çok şiddetlendi 20 25 dk da bir karnım sertleşiyor ve sancı giriyordu, en son dayanamadık eşimle gittik hastaneye, hemen alttan muane etti ve 2 cm açıklık var dedi, nst de sancılar henüz düzenli çıkmadı ama bebek çok baskı yapıyor istersen yatış yapalım dedi, sancılarım daha düzenli olmadığı için ve nst de güzel çıktığı için yatış kabul etmedim yarın zaten kendi doktoruma randevum var tekrar gideceğim artık bakalım ne olcak, bu gece aynı bedende son gecemiz de olabilir, hayırlısıyla kavuşalım artık kızımla 🩷