Bsrmva 33+3 olduk hala bi isme karar veremedik İlk kızımın ismi Meva Bundada eşim Hafsa ismini istiyo ben ilk başta Gülce istedim ama kimse beğenmedi şimdide ela ve meyra isimlerini beğeniyorum sizde fikir verir misiniz
adl_12 Bsrmva ben de çok kararsızım ya 🤔post açmıştım ama anneler denk gelmedi sanırım pek yorum yapan olmadı.. üçüncü kız bebeğim diğerleri Arya Deniz ve Lavin bunu da Zerda düşünüyorum ama kararsızım Eliz Ada düşündüm vazgeçtim felan 😀😀
asenazeynep Bsrmva Hafsayı ben de beğenmiştim zamanında isim bakarken…Helin ismi bana niyeyse çok hoş geliyor, bir de küçükken Eftelya adını ilk kez duyduğumda kızıma koyacağım bu ismi falan demiştim çocuk aklımla😂Hala daha beğeniyorum
elifsn23 Bsrmva gülcenin enerjisi o kadar güzel ki gülce isimli kaç bebek gördüysem hepsi sakin güler yüzlü