Kızlar 5. Haftamda kanamam oldu o zamandan beri progestan kullandım kanamam durdu çok şükür şuan 12. Haftadayım bugun doktora gittim ve artık bırakalım bırak dedi ama ben çok korkuyorum ya bıraktırdı diye kanamam olursa falan tekrae diye içerde kanama alanı falanda görmedi bilmiyorum yünwde panik oluyorum