1 damla ve koyu diyosun kötü bisey yoktur diye düşünüyorum ama kendini yorma dinlen, koyu kahverengi gibiyse eğer bahsettiğin genellikle eski kan oluyor ama yine de progestan başlatmak isteyebilir doktorun ultrasonla bi baksın kanama alanı var mı diye, çok panik yapma canım, iyidir inşallah bebişin 🙏🏻