Kızlar 13.haftadan beri midem de ağrı ve batma başladı bi sabah uyandım midem ağrıyo ve bi anda kusmalar başladı su bile içsem çıkarıyordum acillik oldum doktor hormonlar dedi bana mide bulantısı parol serum ve gaviscon şurup verdiler biraz toparladım sonra ki 2 hafta rennie şurup kullandım azda olsa ağrılarım oluyordu ama hastanelik olcak kadar değildim 2 gün önce bu ağrılar yine birden geldi aynı şekilde acile gittim yatış verdiler 2 gün kaldım bu sabah çıktım iyi gibiydim mide bulantım ağrım azalmıştı ama şimdi evde yine aynıyım kusmuyorum ama ağrı ve batma hiç geçmedi böyle bişey başına gelen oldumu artık ağrı dayanılacak gibi değil özellikle uzandığımda daha fazla ayakta ya da otururken hafifliyo