smyyy95 benimde aynı durumdaydı hatta TSH 7 lerdeydi hamilelik öncesi ama ilaç kullandirmadi doktorum. Sonra hamile olduğumu öğrendim 5 haftalıkken 5 lerde çıktı. 25 lik ilaçla başladım şu an 31.haftamdayim 50 ye çıkardık ilacın dozunu çünkü son haftalara yaklastikca yetmiyor benimde. Her ay düzenli kontrolünü asla aksatma lütfen.