busecalimli beyzaygun ay haberim yokmuş gibi yapamam ki o da çok zor ahhdhshah hayırlısı bakalım bekliyorum şimdilik 😂
buketdeniz19 beyzaygun bana da geçen hafta %65 kıza benziyor demişti 11 haftalıktım fetal dna testi yaptırdım bakalım doğru çıkıcakmı 😂😂
melissamom_ beyzaygun ben de dün bu beklentiyle gittim doktorumun cihazları çok iyi , hatta 10. Haftada kız tahmini yapmıştı dün 12+1’de ikili taramada çok arada kaldım asla söylemeyeceğim şimdi dedi emin olmak için bizi tekrar 14te çağırdı😅
melegim91 beyzaygun Eğer duruşu yakalarsa söyler bence diğerinde de erken söylemiş aslında kemik yapısından tahmin ediyorlarmış doktorum bana kemik yapısına göre kıza benziyor ama kesin demem için görmem lazım demişti tecrübeli doktorlar anlıyor
kutlubeyinannesi beyzaygun belki doğru çıkanlar olmuştur da kesinlik için ileriki haftalar daha garanti gibi ☺️
mervekalkann beyzaygun özel hastaneye gidiyorsanız cihaz da iyiyse nub a göre bakar tahminde bulunur veya omurga açısından bebek pozisyonuna göre görebilirse net söyler. Devlet hastanelerinde 18. Haftadan önce söylemiyorlar. Ben 5. Ayımdayım erkek gibi diyorlar net yorum yok.. Benim de 23 ünde detaylı ultrason günüm umarım öğrenirim.
beyzaygun mervekalkann Belirsizlik insanı çok yoruyorum hazırlık falanda yapamıyordusdur şimdi sağlıkla gelsin
annekiz6141 beyzaygun Kızımda 11+6 öğrendim ikinci gebelik 14 kız 17 erkek denildi 😄😂😂😂😂😂😂 bende detayliyi bekliyorum oda 5 mart’ta
mervekalkann beyzaygun hazırlık için çok erken ya ama belirsizlik evet sinir bozucu. Son 2 ay kala yapılır onlar önemli değil haziran sonu temmuz başı gibi görünüyor zaten doğum daha çok var 😂
bahar616161 Merhabalar banada 15.haftada erkek denildi tomurcuk erkeğe benziyor dedi Ayrıntılı da 21.haftada erkek dedi doktor ama bacagini acmadi dedi sonra bida sordum bakti bakti erkek dedi ama bende şaibe kaldı yinede kesinlik yok
beyzaygun mervekalkann ben ilk bebeklerimde beşinci haftadan itibaren bir şeyler almaya başlamıştım sonra ölü doğum yaptım sezeryanla sezeryan sonra ikinci hamileliğim bu ve hiçbir hazırlık yapmamaya yemin ettim