Akseec Ertan adalı Alaattin kaçar Bir de soyadını bilmiyorum üniversitede Orkun bey var bunlar çok iyi ben bu ay Orkun beye gitmeyi düşünüyorum
Akseec maviz herhagi bir sorununuz var mı nasıldı diğer iki doktor eğer iyi değil derseniz Orkun bey de de çare bulamazsam bende boşuna gitmeyeyim diğerlerine
maviz Akseec PCS vardı aşağı yukarı çoğunun tedavisi aynı bana iyi gelmeyen size iyi gelebilir o yüzden Bir şey diyemem
Akseec maviz araştırayım çok teşekkür ederim. Büyük ihtimalle Orkun bey de de çare bulamazsam tüp bebeğe geçeceğim ama vazgeçersem aklımda olsun 🙏🏻
crnozgr arasmommyy bende mayıs başında yapacağım 37. Haftada gel dedi sürekli gelip para ödemene gerek yok dedi