elisimm Kızlar yardımm lütfen ağrıdan ölüyrm adım atamyrm resmn çok kötüyüm yaşayan var mı ne yaptınız yardmmm belimden kalçamda kalıyor parmak ucuma kadr kasılıp uyuşuyor gibi ağrı
mercan25 elisimm aynı durumdayım sol kasığımdan parmak uçlarıma kadar acı var anlatamıyorum bile ya ayağa kalktığımda bir kaç adımım çok acı veriyor. 3-4 gündür soda içiyorum magnezyum eksikliğindemiş
kurkmantosuzmadonna elisimm kaç haftalık hamilesin? Genelde hamileliğin ortasında ya da somlarında ortaya çıkar. Siyatik ağrı. Ben magnezyum kullandığım halde geçmiyordu. Doğuma kadar devam etti maalesef.
elisimm kurkmantosuzmadonna 17+4 canım Gebelik yaşıyorum kızım da 6. Ayda başladı ara ara ama bu baya erkn olunca ve çok şiddetli
kurkmantosuzmadonna elisimm bu haftalarda başlayanları da duydum. Benim de 6. Ayda başlamıştı. Aksayarak yürüyordum. Bir umut uyuyordum uyanınca geçer diye ama geçmiyordu. 🥲 Seninki magnezyumla geçer inşallah.
elisimm HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI ya doktor vermedi bugün onu da dediler ama daha kontrole gitmedim sabhbda sağlık ocağına kan verim dedm eksik mi var
HER-SEY-PAHALI-COK-PAHALI elisimm mutlaka iste doktordan benim ilk aylarımds çok olmuştu yürüyemiyordum bazen o derece magnezyumdan sonra rahatladım
elisimm Es07 yok cnm magnezyum vermedi dhaa gitmedim kontrole dışarıdan mi almalıyım acaba dayanamyrm artk
elisimm kurkmantosuzmadonna inşallah geçer cnm dayanamyrm artk yürüyemyrm uykudan öldüm ama uyuyamyrm ki
Es07 elisimm doktoruna ağrından bahset cnm önerir belki Benimde belim ağrıyor ama bebek aşağıda kanala dayalı Senin erken daha haftan küçük
kurkmantosuzmadonna elisimm tahmin ediyorum. Beni dışarıda görenler sancım var sanıyordu. Öyle ki yüzüme yansıyordu ağrının ifadesi. Çok geçmiş olsun.