1cey guner12 sanmıyorum. Benim sancım yoktu ama nstde sancı çıkmıştı hemşire nasıl hissetmiyorsun demişti başta (tabi sonradan hissettim)
Birsen_KARABABAOGLU guner12 ben varim canim 1 gun boyunca aşırı sancim olmasina ragmen hic sancim cikmadi aciklik yoktu geri gonderdiler ertesi gece sancim ve acikligim cikti oyle yatisim yapildi
ozguvenc benim en son 36+5te çekildi. 40lara çıktı 1 defa onun dışında genelde 10-20 arasıydı ama bana sorarsanız çok daha yüksek hissediyorum çoğunlukla. karnımda sertleşmeler, bir tarafa toplanmalar ve vajinama doğru baskı çok fazla oluyor çünkü