nevinbulyaman İlk hamileliğim 7+4 günlük hamileyim aşırı yorgunum aşırı uykusuzum kolumu kaldırıcak halim yok ne yesem kusuyorum böyle olursa bebeğim gelişmicek diyede korkuyorum ne zaman eski enerjim geri gelecek mide bulantılarım duracak
Fatmanur_0416 nevinbulyaman bende öyleydim canım çok berbat artık açlıktan uyuyordum Allah yardımcın olsun inşallah 🤲 benim 14.haftada geçti çok şükür inşallah senin daha kısa bi zamanda geçer 🤲🌸
melisasak35 nevinbulyaman 10 hafta 5 günlüğüz hala aynı belirtileri yaşıyoruz geçecek diye dört gözle bekliyoruz amma geçmiyorre
1cey nevinbulyaman ilk zamanlar bebek annenin deposundan besleniyormuş, yani endişe etme çoğu annede oluyor bu durum, dinlen en azından meyve belki mideni bualndırmaz 🥹
sweatmother nevinbulyaman ah ah seni o kadar iyi anlıyorum ki dolapların kapağını açsam dahi kusuyodum açlıktan ağlıyodum uzun bi süre geçmedi hatta doğurana kadar devam etti ama azaldı tabi ilk 4 ay ağır geçiyo sonra hafifliyo bebeğin gelişir merak etme ben 25 haftaya kadar kilo almadım verdim sonradan iştahım açıldı 3310 gram sağlıklı doğdu kızım senden vitamin alır son zamanlar yemene dikkat etmen daha önemli bebeğin kilosu açısından
Fatmanur_0416 nevinbulyaman ye çıkarsan da bişey olmaz bende yiyemiyordum doktorum demişti ye vücudun o vitimani alıyor çıkarsan da
sweatmother nevinbulyaman muz ve salatalık çubuk kraker börek bana bunlar iyi geliyordu bide prillam verdi mi doktorun gece yatman 2 tane sabah 2 tane içmen lazım zararlı değil merak etme tamamen hamileler için mide bulantı hapı
nevinbulyaman @1cey meyve dahi midemi bulandırıyor dinleniyorum mutlak istirahat dedi doktor düşük riskim olduğu için
nevinbulyaman @sweatmother maşallah kızınıza ayın 24 ünde kontrolüm var doktordan o zaman isticem bulantı için bişi
sarilale123 nevinbulyaman ben de öyleydim maalesef merak etmeyin bebeğiniz şu anda sizin kanınızdan besleniyor, gelişemeyecek falan diye düşünüp kendinizi üzmeyin. İkinci trimesterdan sonra her şey yavaş yavaş düzeliyor mide bulantıları da azalıyor
rabia_0987 nevinbulyaman ben öyleyim şuan çok kötüyüm ne yemek yiyorum bir lokma bile yemiyorum zorla yutuyorum midem bulanıyor çıkarıyorum çok zor geçiriyorum şuan allahım yardımcımız olsun 😔😔
2023z nevinbulyaman Allah yardımcıınız olsun.. ilk gebeliğimde bir ay boyunca kustum ve o bir ay aç kaldım şu meyve yemek kraker herşeyi çıkardım çok şükür bebeğime birşey olmadı zaten ilk üç ay annenin depolarından besleniyor bebek. Bende bugün 7+0 ım aşırı yorgunum çok halsizim hbirşey yapmak istemiyorum