rukiye299 Gyno Ferro ilacı içenler ne zaman içiyor ben öğlen yemekten 1 2 saat önce içiyorum siz nasılsınız
orhismommmmmm rukiye299 bende sabah kahvaltısından sonra 2 saat 1 5 saat sonra içiyorum çay kahve yoğurt fln yemıyorum
buse2507 rukiye299 canım demir hapı sabah aç karnına içilir günde 1 defa bu bilgiyi sana doktor mu verdi
rukiye299 buse2507 yok doktor bisey demedi elenatal 2 kullanıyorum kahvaltı sonu hemsn bunu da öğlen aç karnına
bsrelif Ben daha o ilaca başlayamadım kızlar çok korkuttular beni yan etkisi çokmuş kusma, ishal kabız yapıyormuş. Doktor da zaten gece yatmadan önce iç demişti bana ama bilemiyorum
alevgu bsrelif sabah içtiğimde bulantı ve kusma yaptığından dolayı bana da yatmadan önce içmemi önerdiler. Ama gece yatmadan alınca bulantı vs etkileri yok oldu. İlacı almadan 2 saat öncesinde ve sonrasında çay kahve süt ve süt ürünleri tüketmemeye dikkat edin mümkünse ilaçla arası 10-15 dk C vitaminli meyvelerden tüketin emilimini arttırıp daha faydalı hale gelir. Ben genelde o şekilde kullanıyorum
revsnnnn rukiye299 daha başlamadım korkuyorum çok büyük zaten bulantılarım çok içersem boğazımda kalacakmış gibi. Kan değerlerim de 10.7 biraz kalksam nefes nefese kalıyorum napacam bilmiyorum
melismersin rukiye299 sabah işe gitmeden önce içiyorum. 1.5 saat sonrada kahvaltı yapıyorum. İlk zamanlar midemi çok bulandırıyordu da şimdi alıştım herhalde.
fundiiim rukiye299 ben akşam içiyorum üzerine portakal yiyorum doktorum emlimini yükseltir vitaminlerini meyvelerle al dedi