Mammaamai Sinosanneoluyor2025 evet insanın içini rahatlatıyor güven duyuyorsun ben de iyi ki yolumuz kesişti diyorum🙏🏻 allah analı babalı büyütsün yavrunuzu, doğum sürecinden memnun kaldınız mı hastane nasıldı
n_ur op.dr.Murat Kadıoğlu öneririm çevremdeki arkadaşlarımda önerimle Murat hocaya gittiler ilgisi alakası o kadar iyi ki çok rahat hissediyorsunuz
yagmuryig Tomris777 doruk yıkdırım mutlu kilciller 2sene önce doğum yaptım tam 14subat 2024te çok memnunum 😇😍👍🥰şuan İstanbul’a tasındım gene gebeyım keşke doktorum gene mutlu hoca olsa
yoncahan ramyeoncubugu ben değiştirdim doktorumu en ufacık bir şeyi telefondan yanımda internetten bakıyordu ilaç vs söylerken zaten 2019 mezunu olduğu için tedirgin oldum artık 31 haftalık olduk 16ncı haftada doktorumu değiştirdim
ramyeoncubugu btlozn hayat hastanesinde doktor araştırırken çok övüldüğü için bende ilk merve ışık hanıma bakmıştım ama çok dolu olduğu için randevu bulamadım bi ay boyunca doluydu bende yine çok övülen fatma serra sezer doktorumu tercih ettim 🌸
ramyeoncubugu yoncahan ay ben henüz öyle bir şeyle karşılaşmadım ama mesajlara geç cevap vermesi sadece dikkatimi çekti inşallah ilerleyen zamanlarda sorun yaşamam 🥲 peki hangi doktora geçiş yaptınız?