İdrar yolu enfeksiyonu vardı doktorum asef diye bir antibiyotik verdi onu kullan dedi bir hafta ben kullandım ama korkarak kullanmak zorunda kaldım acaba antibiyotik zararlımıdır normalde hamileler kullanamaz diye biliyorum kafam sürekli orda ayriyeten gribal enfeksiyon oldum 8 haftalıkken devlet acilde serum taktılar ayakta duracak halim yoktu birgün nerden baksanız su bile içmedim sadece serum yedikten sonra biraz yemeye başlamıştım işallah zararı olmamıştır çok korkuyorum o yüzden serumlar ve antibiyotik kullanan var mı acaba