4 gündür tam rahim üzerinde sancı var doktora gittim idrar enfeksiyonu sandılar ama değil tahliller temiz çıktı mesanede kanama var dedi rahim ağzı kapalı düşük riskin yok dedi magnezyum yazdı kullandığım halde geçmiyor yürürken iki büklüm oluyorum başına böyle birsey gelen var mı