Gks_01 rumeysa_ttkrky16 bende tablet olanını kullanıyorum yan etkisi olmadı . Bağırsağa da iyi geliyor demir hapı beni kötü yapmıştı 19 haftalığım
Elfidanur tatliheyacan hap olandan kullandım o ıyıydı doğum kasılmalarını falan önlüyordu erken haftalarda vermıstı doktorum diz eklem ağrıları olmasın diye mecbur değişik vermıs bır hafta kullandım alerji oldum gerı kestım