feridefasgmailcom gulsedarslan bende bugün gittim 12+3 öğreniriz belki diye ama yok o kadar çikolata yedim kendini göstersin diye
mrs_yldrm gulsedarslan bende geçen hafta gittin doktora 12 haftalıktı kıza benzediğini söyledi tahminde bulundu bir ayı bekleyeyim yoksa bugün tekrar gitmeli miyim açıkçası merakta ediyorum🙃🙃