Mavininbiri cylnboran04 bende 32’lerde kurdum, her gece kısa bir süre sonra içinde bebeğinin uyuyacagını düşünmek çok güzel 🥲
Es07 penbe_karisi evet bekliyorum hiç gelesi yok gibi belirti yok pek Bakalım doktorumuz ne diyecek yarın kontrol