muayene oldum ve çok memnun kaldım gitmeyi düşünen varsa tereddüt etmeden gidebilir sizi dinliyor ve daha aklınızdaki soruları sormadan herşeyi çok net açıklıyor ayrıca muayenede kalkarken elini uzatıp kakmama yardım etti diğer dr larda böyle bir yaklaşım görmedim kısacası ben çok memnun kaldım tavsiyemdir