esmacuk asıl doktorum Emine Ünlü değirmenci idi ancak doğumum mesai sonrası saate denk geldi nöbetçi doktor da Aytekin muhammedaliyeva oldu istesem Emine hanımı da çağırırdım artı ücretle ama Aytekin hanımı da iyi duyduğum içim gerek duymadım iyiki de o olmuş çünkü doğuma kadar olan sekiz saatlik sürecimde bazı tersi durumlar oldu ama Aytekin hanım çok güzel yönetti stresimi azalttı
Her iki doktoru da tavsiye ederim yani