ceydaturk evet o dönem araştırırken bende okumuştum 3 ay olayını doktordan doktora fark ediyor sanırım ,benim çok güvendiğin yıllardır gittiğim doktorumdu o yüzden dedim rabbim gönlünüze göre versin çok zorlu ve uzun bir süreç oluyor geçirinceye kadar o dönemi .inşallah yolun sonu güzel olur 🥰🥰🌸🌸 isteyen herkese nasip olsun