yidonis 30 haftalık hamileyim tansiyonum bugün sık sık 13 8 e çıktı bu sorunu yaşadınız mı yüksek mı sayılır
ekiminannesii yidonis 140/90 yüksek tansiyon kabul edilir. Ara ara takip edin endişelenmeyin ama tedbirli olun
merveeeehappy ekiminannesii benim tansiyonumda hep eşim yüzünden çıkıyor ani olarak ve sonra hemen düşüyor ama bugün 14/8 oldu snra 13/7 hemen ardından 12/7 oldu ama anlık sinirle çıkabiliyor ve başıma ağrı girdiğinde ölçüyorum hemen yüksek çıkıyor