Bugün Dr gittim 3 Mart istiyordum bana 19 Şubat dedi hazırlık yok taşınma sürecindeyim kıyafet hazır değil çok erken 36+6 oluyor ozaman dedim erken dedim bebeğin kilosu az zaten bana dedi ameliyat olacak gibi geceden aç gel eğer net sancın çıkmazsa geri göndeririz kontrol ederiz filan ama o günde yapabiliriz napicam ben korkuyorum sezeryandan çok korkuyorum mecburi sezeryan olucam ilki makatti diye bide genel yapmiyolar spnial uyanıkken panik atak geçiriyorum