hishe 38 erken değil bence 🫠 önceden devlet hastanelerinde bile max 39 a kadar bekletiyorlarmış bebeği anne karnında , son yıllardaki araştırmalarda bebeğin anne karnında 41 e kadar bekleyince de geliştiği gözlemlenince devlet hastaneleri 41 e çıkartmış son bekleme haftasını, benim doktorum 40 41 beni strese sokuyor hoşlanmıyorum dedi , hatta geçen ebeler aralarında konuşuyorlardı nst de iken duydum max 39 a kadar beklemeliydi 40-41 çok dediler biri hakkında