kedimekim bende 7. Ayıma bitene kadar yaşadım her gördüğümde acile gittim bir ara gittiğimde bebeğin eşi rahim ağzının yarısını kapatmış o kanamaya sebep oluyor dedi bende progestan kullandım hep ağır iş yapmak yorulmak yasak dedi doktor sonra plesenta yukarıya çıkınca kanamalarda durdu çok dikkat etmen lazım