semosderler2 eed21 valla doktorumdan Allah razı olsun verdiği ilaçlarla çok erken toparladım, normalde safra kesesi ameliyatı olup 2 hafta kalkamamıştım
Mrh16 semosderler2 öncelikle geçmiş olsun canım ☺️ay o safra kesesi ameliyatı varya bukadracik şey böyleyse sezeryani düşünemiyorum dedirtiyor insana hep yalvarmistim Allahım normal doğum nasip et safrada dediğin gibi 10gun kalkamadım bnde sezryanda naparim diyodum hep bundada sezeryan olursam diye çok korkuyorum normal doğuma razıyızm yine😥
krizantemmm eed21 ben ilk gebeliğimdede şimdiki gebeliğimdede hep şöyle derim içeri girdi artık bir şekilde çıkacak 🤣
anne45_ eed21 maalesef zor ilk doğum normal di 2. Sezaryen istiyorum oda zordur biliyorum ama hayırlısı umarım kolay bi doğumun olur
Busranur_mnts eed21 bende de vardı canım hep nasıl başlıcak nasıl ilerlicek vs ama doğum başlayınca bi şekilde ilerliyormuş 10 gün önce doğum yaptım yeni yazdım hikayemi Çok dua ettim onun etkisinin çok olduğuna inanıyorum. Sancılar tabiki zor güzelleme yapamıcam 😅 ama baş ediliyor bi şekilde
eed21 Busranur_mnts Yaa hayırlı uğurlu olsun sağlıkla büyüt inşaAllah 🌹 Çok teşekkür ederim desteğin için 😍😍 Hemen okuyorum doğum hikayeni postalarda denk geliyordum sana.
Busranur_mnts eed21 amin canım Allah razı olsun herkese su gibi kolaylaşır doğum nasip olsun inşallah 🥰
Mrh16 eed21 asla stres yapma canım kesinlikle Rabbim yardım ediyo yani bu gücü bize veren bizi o doğum anında yanlız bırakırmi hiç kendini hiç korkutma doğum anında olabildiğince kulağıni doktora ebelere vermeye çalış söylediklerini yapmaya çalış yolu yarılamisken ben yapamicam sezeryana geçelim gibi bisey aklıma bile getirme sadece o an ağrı acı tabiki olucak içinden bir parça kopuyo ama çıktığı an bıçak gibi kesiliyo herşey ve bittimi bumuydu yani diyosun hele bebişi kucağına aldinmi sana değer diceksin emin ol güzel düşün hiç korkutma kendini 🤗
eed21 Mrh16 o kadar güzel şeyler yazmışsın ki gerçekten okurken içim rahatladı çok teşekkür ederim 🌹 yapmaya çalışacağım dediklerini inşaAllah başarabilirim. Rabbim razı olsun ♥️
sarilale123 eed21 ben kendimi hep bunca insan doğuruyorsa ben de doğururum diye motive ediyorum 😂ki o dayanılmayacak sancılar bende en fazla 1 saat oldu ama o sancılar sonrası çocuğunuza kavuşuyorsunuz 🌸
eed21 sarilale123 Bende kendimi öyle motive edecem başka yolu yok galiba 😂 çok teşekkür ederim desteğiniz için 🌹
semosderler2 Mrh16 inan ki safra kesesi daha zordu sezeryan sonucu en azından bir bebeğin var ve onun için güçlü olmaya çalışıyorsun ve daha erken kalkıyorsun , sezeryan mı zor safra ameliyatı mı deseler hiç düşünmem safra ameliyatı derim yani o derece zor
Mrh16 semosderler2 vallahi 10gun tuvalete bile kendim gidemedim yataktan sağdan sola dönemedim çok kötüydü yanibenimde sezeryani bilmiyorum ama safrdan sonra ameliyattan korkuyorum yani açıkçası 🥲