eed21 öncelikle herşey hazırlıklı ol kendini normal diye kısıtlama o çocuk ordan bi şekilde çıkıyor 🙂 yani herşey Allahdan ben normal normal diye öyle hevesle gittim sezeryan olup geldim çok şükür rabbime kızım şuan 5 yaşında onun için bol bol dua et ve kendini kasma kafaya takmak çok kötü olabildiğince başka şeyler düşün kafanı dağıt sonra akışına bırak 😇