dilos178 13+2 den selam bugün karin agrim basladi, suan daha yogun agriyor ishal veya kabiz degilim. Kahverengk lekelenmelerim oluyor diger postlarimda anlatmistim okuyabilirsiniz. Normalmi sizce
Kahyaasena dilos178 doktora sormana bile gerek duymana anlam yok her lekelenme bı tehlike dir progestan kullanmani tavsiye ederm ama sen bu doktora sor tabiki
sedapink34 dilos178 şuan senle aynıyım canım aynı haftada bugün benimde aşırı ağrım vardı hastaneye gitmek istedim 2 tane çocuk olunca kime bırakcam diye gidemedim ama neden böyle oluyor bilemiyorum aşırı ağrım vardı
dilos178 sedapink34 bende anlamadim doktoruma yazdim oda gaviscon la buscopan yazdi galiba benim agrim gaz sancisi gibi
dilos178 sedapink34 cok gecmis olsun canim rahim büyüyor belki o agri yapiodur yinede doktoruna anlat🌸
sedapink34 dilos178 saol canım sanada çok geçmiş olsun Rabbim Bebeklerimizi sağ Salim kucagimiza alırız inşallah sağlıklı mutlu huzurlu bi şekilde ❤️🩹❤️🌺