busu1 Kızlar ana kucağı çok gerekli birsey mi benim hiç bilgim yokta kullanan da görmedim mayıs bebeği olacak Allahın izniyle ne zamana kadar kullanabiliriz mesela kaç aydan kaç aya kullanılıyor yardımcı olur musunuz Hangi tarz olan mantıklı
edaabykl busu1 ben ilk oglumda kullandim cok yardımcı oluyo ya en azindan yemek yaparken mutfağa koyuyodum oda duruyodu yanımda yerde cok kolaylikti simdikindede kullanacam insallah 6 ay kullandik sanirsam ilk baslarda degilde 1 aydan sonra kullanmıştim
isimsiz19 busu1 ben otomatik olanından sipariş ettim bugün geldi açıkçası akşam eşim gelsin kurulucak deneyip görücez kimi gerekli kimi gereksiz diyor ama bence kurtarıcı olucak
patateslimanti Bence en gerekli şeylerden biri ben oğlum desteksiz oturana kadar kullandım. Çok pratik oluyor istediğiniz odaya taşırsınız bebeğiniz sizinle birlikte olur devamlı hemde çok rahat bebek için
busu1 patateslimanti Ben kimsede görmediğim için Biyle birseyin varlığından haberim yoktu sizde manuel olan mı otomatik olan mı pekii
busu1 isimsiz19 Bende buralarda okudum hep bilmiyorum hiç zaten bi yakınım söyleyene kadar haberim de yoktu varlığından🤣
kvsronlerr busu1 manuel olan daha kullanışlı bence bebeğin kendi hareketiyle sallandığı için hem bebek sıkılmaz hem bacak kol yetenekleri gelişir diye düşünüyorum otomatik olan da sıkılıyorlarmış
Ceku256 busu1 elektrikli olan var kızım 5 aylık bu zamana kadar elim kolum oldu kullanmaya devam ediyoruz epey zaman gidecek gibi görünüyor kızım çok seviyor onda vakit geçirmeyi
Baklavaseverim busu1 Ben 8 aylık olana kadar kullandım çok işime yaradı başlar da sevmedi sonra alıştıra alıştıra koydum zamanla sevdi
aybalasmom busu1 elektrikli alma bence, benim kızım huysuzdu sürekli sallansın istiyordum ama durmuyordu. Manuel aldım şimdi oyalanıyor onunla
firdevsalp Elektrikli olandan bende aldım kurduk ağır bir plastik kokusu var kanz flamingo modelinde böyle birşeye denk geldiniz mi hanımlar
sibel3329 Manuel aldım.ikinci resimde attığınızı. Elektrikli olanı önermiyor doktorlar. Gazlı bebekler durmuyormus içinde. Ve kısa süre kullanılıyor. Manuel olanda çocuk kendi kendini sallamaya oynamaya çalışırken gazda çıkartıyormuş.
busu1 sibel3329 Çok mantıklı sanırım bende manuelden yana kullanacağım ama sadece çok dik duruyor gibi geliyor bana
patateslimanti busu1 Manuel olan gayet yeterli bence hem hafif de oluyor istediğiniz yere Daha kolay taşırsınız. Ben misafirliğe bile götürüyordum
anneadayii__ busu1 evet otomatik olanı aldım hiç kullanılmazsa da satarız çok pahalı değil diğer markalara göre, mayısın kaçı gözüküyor sizin :)