mrs777 Kızlar kürtajdan kaç gün kaç hafta sonra regl oldunuz ben keçen ayın 10u kürtaj oldum bebeyimi kaybetdim şubat ayı hayla regl olmadım
Es07 mrs777 Çok geçmiş olsun canım 🌺 Bilgim yok Kontrole gitmiş miydin doktoruna? Düzene girmesi konusunda bilgilendirmiş miydi
mrs777 Es07 Evvet gitmişdim hərşey yolunda dedi bu arada ben Azerbaycanlıyım siz nasıl söylüyorsunuz bilmiyorum Usm girdim doktor hərşey yolunda dedi
mrs777 Gzde_defne Bana doktorum şubat ayında regl olursun demşdi yumurtalıklarım yetişmiş biz falikul diyoruz çatlamşdı oda keçen ay usm girmşdim