bmkl Kızlar benim tansiyonum kendimi bildim bileli hep düşüktü ama 10/6 olurdu en az. 6 haftalık gebeyim şimdi 9/6 nasıl dengeleyebilirim
Es07 Gebelikte tansiyon düşmesi çok normal Uzanıp dinlenmeniz,bir şeyler atıştırmanız önerilir Yüksek tansiyon sorun,düşük olan sorun değil