Ebruliiii Allahım benmi kendimi erken anne oluyorum sanıyordum 😱 şuan galiba yaşlandığımı ilkkez düşündüm 1992 😂🤣 2001 diyorlar yaaa allahım ☺️☺️
MinnakBebegim Minigiminannesi ya cok sukir kuzum onemli olan o mutluysan zaten bi sikinti yok bende senin gibiyim esimle cabuk evlendim 18yasimda elhamdulillah cok ama cok mutluyum.Dunyaya birdaha gelsem yine kocamla evlenirdim Bazilarimizdada boyle Imtahanimiz guzel eslerimiz Allah onlari bize cok gormesin Allah kotu kocalarida islah etsin?peki canim 18yasin doldumu ?ve esin senden buyukmu mesela ben 20 yim esim 24
Minigiminannesi MinnakBebegim amin inwAllah allah onlari basimizin usdunden eksik etmesin evet bu subat 18 im oldu ama evlenir ken 17 di 1 yil 7 aylik evliyim ben esimde benden 8 yas buyuk o 1993 ben 2001 li yani ben 18 o 25 mayista 26 olucak onwAllah o kadarda buyuk diyemem ama bana hep sen benim bebegimsin senj ben buyutum gibi seyler soyluyo cok hosuma gidiyo yada hamileyim su an rabbim cumlemizin bebegini salikla kucagina versin 7+5 gunluguz hep diyo ki 2 tame bebegim olucak 2 bebiwe bakicam diye🤣🤣
Eceguldemir AyEr merhaba canım rabbim kucağına almayı nasip etsin ben de 99 luyum ilk gebeliğim bugün 9. Haftamıza girdik artık çilek olduk 🍓
MinnakBebegim Minigiminannesi ay ne guzel bak kiymetini bil bende oyle seni koruyup kovlayan bi esin var😍😊🤗🤗🤗Rabbim ayirmasin sevginiz daim olsum Inse Allah
sevgitekes Minigiminannesi baya hizliymissin ayrı mi Oturuyom evliklik hiç zorldi mi seni ben baya yoruldum kaynana yüzünden
Minigiminannesi sevgitekes yok kaynanamla yasiyorum zaten isimi kolaylastiranda o cok yardimci oluyo bana
Amyleec Üniversitede olması gereken yaşta elinde çocukla gezen kadınları görünce hep üzülürdüm, ama demek ki onlar halinden memnunmuş, çok şükür 3 aylık bir oğlum zaman zaman sorunlar olsa da iyi bir evliliğim saygın bir meslegim var ama yine de hayatımın en guzel yılları üniversite yıllarımdı o gunlerin heyecanı mutluluğu bambaşkaydı hatırladıkca özlerim hala, keşke bütün kızlarımızın bunu yaşamaya imkanı olsaydı kendi ayakları üzerinde durabilen güçlü kadınlar haline gelebilselerdi
Ebruliiii Amyleec karılıyorum ,5aylık hamileyim bazen kendi kendime ay nasıl bakıcam dediğim bile oluyor. 2000 li yeğenşerim var gözümde hala küçükler biyere giderken bile çocuk gibi onları yanımdan ayırmam başlarına bişey gelcek diye 😂o yaşta helal olsun anne olup üstesinden gelebilenlere . Allah huzurlarını bozmasın .yinede okunulup ondan sonra evlenilmesinden yanayım bende .
DemetDigesu Amyleec yerden goge kadar haklısınız kendılerı daha cocukken bebek yapıyorlar Ellerınde bır meslek yok kocasının merhametıne kalmıs her kadın unıversite mezunu ve meslek sahıbı olmadan evlenmemelı hem erkegın kaybetme korkusu hemde saygısı daha fazla oluyor
Senemozkan Rasev benimde adetim gecikmişti ama ben baya bekledim adet olur muyum diye sanırım 8 inci gündü test yaptım pozitif çıktı
sevgitekes Minigiminannesi öyle mi anlasiyonuz yani hiç tartismaniz olmuyo mu bizde birlikteyiz merak ettim veya ayrılmayı düşünüyo musunuz
RuzgarAlininAnnesi AyEr bende 1999’luyum, Nisan 28 inde doğumum var ve 2 hafta sonra Doğum günüm 20 yaşıma giriyorum, yani oğluşum Doğum günümden 2 hafta önce hediye gibi gelecek Allah’ın izni ile , ilk hamileliğim ve genç anne oluyoruz çok güzel bir duygu 😍
Minigiminannesi sevgitekes allah korusun ne ayrilmak hic bir zaman olamaz tabiki evliligin tadi tuzu tartismalar oluyo ama yatagimiza girdigimizde sarilip uyuyoruz ne olursa olsun sanahda hic bisey olmamais gibi gune devam
sevgitekes Minigiminannesi yanlış anladin bende eşim için herşeye herkese katlanirim ayrılmak derken kaynanangilden dedim