Kızlar saçma bir haldeyim yaşayan yada fikri olan varmı. Hamilelğin başında bebek küçük diye benin sat değiştirmiş dr ama şuna bebeğim haftasına uyumlu yanı benom sata göre dr satına göre önde çıkıyor sezeryan günü alacagım ama hangı tarıhı baza alaca dr değiştirmem ben en başta ayarladım diyor ama 4. Sezeryab dr satına uyarsam 38 olduğumda kendi satım 39+1 olacak ve herhangı bir sorun olursa diye korkuyırym başka dr gözüksemmi yoksa ne diyorsa onamı uysam şaşırdım