Kızlar sat 23 Aralık reglim üç gün geçince evde yaptığım testte pozitif çıktı 26 ocakta sonra doktora gittim kese gözüktü ama çok küçük on gün sonra gel dedi bugün gittim kese büyümüş ama hala bebek gözükmüyor vajinal ultrasonla bakıldı uygulamaya göre 7+1 doktorun verdiği kâğıtta 6+2 yazıyor doktor kanaman falan olursa gel hemen dedi geç döllenmede olabilir boş gebelikte olabilir dedi çok endişeliyim on gün daha nasıl bekleyeceğim 🥹🥹