Kızlar merhaba 18+2 yim. Bugün sabah işe gidince arabadan indiğimde sağ kasığımda biraz göbek geliğime doğru batma hissettim yürüyemedim. Kanamam yok ama 40 dakika falan hareket edemedim. Bebeğimde hala hareket var ama bugün biraz seyrek gibi geldi belki ben stres yaptım bilmiyorum. Ama otururken hiçbirşeyim yok ayaktayken ara ara batmalar oldu. Akşam eve geldiğimde de yine aynı şeyi yaşadım. Böyle bireyler karşılaşan var mı ? Biraz araştırdım 18. Haftada normal deniliyor ama ona göre yarın devam ederse doktorumu arayacağım. Sizlerdende bilgi almak istedim.