umutetm Evet zaten bu sürecin en zor kısmı beklemek ve maalesef ki zamanın geçmemesi azıcık sabır edip birazda olumlu düşünmeye bak sen kuzum ben bazen evet olmıycak kesin diye düşündüm hatta tüp bebek görüşmesine gidicektik test yapmadan 1 gün önce bu konuyu konuştuk eşimle ve süpriz minik tohum bizimleymiş hep olumlu düşün