Pazartesi doktora gittim bebeğim gözükmedi özelde ultrasonda ayın 30 unda hücre görmüştük erimiş denildi nasıl oluyor anlamadım farklı hastaneye gittim bulgular görüyoruz olduğuna dair dediler 10 gün ileri attılar özel yatış verdi kabul etmedim alacaklardı devlete gittim bulgular görüyoruz dedi olduğuna dair 16 gün sonra tekrar gitcem