gogebakk rumeyyurmom benimde bugün çatlamamın 11.günü testlerim negatif inşallah benimde gebelik vardır dua beklerim gözünüz aydınlar olsun
rumeyyurmom gogebakk amin Allah razı olsun inşallah sizde alırsınız güzel haberi benim ikinci kan sonucum 17 çıktı 🤲🏻
buketdeniz19 Astunazmn bu test yalancı pozitif çıkartabiliyor benim başıma geldi başka testin varsa onunla dene canım
Astunazmn buketdeniz19 yaptim baska negatifti ama cok az varsa kanda hepsini ayni birer saat arayla yaptim bilmiyorum hepsinin algilamasi farkli neblm bakalim ya hala bisey yok goguslerim sizlio
busecalimli benim adetten 3 gün önce yaptığım testime benziyor çok hafif silik ertesi gün biraz daha gözükmüştü sonraki daha belirgindi sonra da kan vermiştim, gönlünüzden geçen olsun inşallah pozitiftir🫶🏻
m_melek Astunazmn ben de erken gebelik testi yapmıştım iki tane ikisinde de çok silikti ve pozitif çıktı erken olduğu için silik çıkabiliyormuş inşallah poziftir