Astunazmn feyzzzzz vala yaptim disimi fircaladim abdets aldim geldigimde cikmisti kurumaya benzemiyor ya
Astunazmn herseyolur var var gogus acisi kasik dolgunligi sinir uyku ama encokda 3 gun leke geldi kesildi baska yok
Astunazmn berivanbayrktr evet cnm 45 gun olmus adet olali pcos luyum zaten ama leke geldi kesildi normlde devam ederdi suan sadcee gogus acimasi var
bebegimle_ben Astunazmn evet var canim gec dolenme olmus takrar yap derim sabah idrariyla daha belirgin cikar insallah canim
bebisbekliyorum Yaptın mı 2. Testi ne çıktı artimedle bende pozitif gördüm gittim kan verdim bi sevinçle ama negatif adet oldum zsten aynı günde
Astunazmn bebisbekliyorum arkdsim yerli mali bi test getirmis o negatif verdi ama hepsinin hassasiyeti farkli zTen varsada cok kucuktur henuz dpo 10 dayim cunku
herseyolur Astunazmn ya benim de kasık ağrım bel ağrım var bide aşırı sinir var 13 ünde Reglim 9 unda yaptım test negatifti 😭
nevinbulyaman @Astunazmn dpo 9 da sizinkinden daha silik bir çizgi ile öğrendim hamileliğini 7+4 teyiz bugün