rnyyy Canım o kadar çekiyor ki iki seferdir neden bilmiyorum normalde arayan biri değilimdir keşfette de gördüm bir kaç hamile de benim gibiymiş var mı benim gibi olan 🫠
ayaniz rnyyy çiğköftden bişi olmazki:) bulgur yani. Etli yemicekseniz yani. Etlide çok bulunmuyo zaten 😂
aysgltrhn rnyyy canım içini ferah tut ben ilk hamileliğimde hep yedim şuan yine hamileyim sürekli canım istiyor yiyorum abartısız kriz geliyor çiğ köfte diye aklıma düşüyor o kadar çok seviyorum normalde de çok severim bir sorun yaşamadım
zynpshiinn ben çiğköfye bağımlısıyım ve canım her çektiğinde yedim bir sorun yaşamadım. temizliğine , kendi hijyenlerine güvendiğin bir yerden alırsın ya da sipariş verirsin daha iyi olur
2prensesannesiiii rnyyy etsiz bi şekilde gönül rahatlığıyla yiyebilirsin benimde çok çekerdi canım çiğ köfte etsiz yerdim
frambuazlicheesecake rnyyy vaarr 🙋🏻♀️ üzerine bolca limon sıkıp marulla of off🥲 canım çok istiyordu kendim yapmaya da üşeniyordum dayanamayıp dışardan söyleyip yedim. Ama porsiyon olarak söyleyip marullarını kendim yıkadım evde. Tabiki etsiz yedim zaten dışarda etli çiğköfte satışı yasak diye biliyorum. Etsiz yesem de yine de hazır olunca acaba içinde katkı maddesi vs varmıydı acaba yemesemiydim diye düşünmedim değil ama çok iyi gitti limonu sıkıp sıkıp yedim 😊
rnyyy frambuazlicheesecake evt gerçekten ben de üşendim dışardan söyledim zaten etsiz hiçbir şey olmaz 🤍
aysgltrhn frambuazlicheesecake 2 aydan beri canım öyle böyle değil çiğ köfte isteği adını duyayım göreyim anında canım çeker yesen bir türlü yemesen bir türlü 😂
melismersin rnyyy etli yemediğin sürece ye canım. Birde lavaşa sarıp sarıp yeme ama şekerin yükselir 🫣
carolina07 rnyyy benn 🙋♀️ ama benim şöyle bi takıntım da var el yapımı olacak🤦🏻♀️ onu da her zaman nerde bulayım iş yerinde doğulu bi abi var yapmış sağolsun bana da getirdi. Tekrar yap diyorum olmaz diyor çok uğraştırıcı diyor😭 ben de el yapımı yapan bi yerden aldım yedim orası da kimyonu çok koymuş yine yedim güzeldi ama. Başka yerden bakıcam şimdi. El yapımı olmazsa yiyesim gelmiyo içinde kimyasal var diye😭