karpuss melahatmungn bana da multivitaminleri bırak dedi neye göre dedim gereksiz kilo yapıyor dedi. Dinlemedim başka doktora gittim o da kesinlikle kesme iç dedi. Kendi iç sesini dinle bence
cokkasmabeabi melahatmungn ben ikincide kullanmadim. Üçüncüde çok eksigim var diye multivitamin kullandım bir süre. 4.ay sonrası da magnezyum başladım
hilalnurpektas Ne sebeple dedi peki ? Vitamin kullanmanın size ya da bebeğinize ne gibi zararları var ? Bunları da açıkladı mı ?
melahatmungn hilalnurpektas sadece gerekmiyor dedi 5.aya kadr dedi bende kurcalamadim Açıkçası diğer gebeliklerimde kullaniyordum kararsız kaldım
melahatmungn 15 haftalık gebeyim ayın 18ine randevum var sizce cinsiyet belli olurmu devlet hastanesi
gmzkml Benim doktor ters herhalde 😁 doğumdan sonra 3 ay bile devam dedi bence vitaminler çocuğun ve annenin gelişimi için önemli
gizbay Bende hiç bişey kullanmadım. Meyve ve sebze varken haptan niye vitamin umayım keriz silkeliyorlar 😂 8 aylık olduk hiç bir sorunda yok Allaha şükür. Bi söz vardı size balık yağı hapı satanlar o parayla boğazda balık yiyor diye o hesap 🤪