Tugba Aysglslymn benim doktorum ağrısız oldugu için ve akıntı seklinde oldugu için panik yapma dedi cnm. Ama devam ederse gel dedi dün görüştüm
Gamze023 Tugba ayaklarının altına yastık koy yat evde iş yapma en azından doktora gidene kadar bana kalsa tabi bekleme git derim cunku önlem alınabılır kanamalar normal degıldır