Merhaba anneler ben bebeğimi çok erken öğrendim şu an bile Adet günüm gelmedi düşünün Bir hafta önce de tam 290′dı şu an 490 yani endişem şu 48 saatte Beta 2 katına çıkar diye okumuştum benim bir haftadan 2 katına çıktı biraz içim huzursuz biraz da erken öğrendiğim için mi acaba diyorum size göre de artış hızı nasıl bir fikir almak istedim