ilaydaltan taze_annee_ son adet tarihinz 22 temmuz muu?😂 40 hafta 28 nisana denk geliyo benim. Şu an iyi gidiyoruz ara ara ağrım kramplarım oluyor ama 2. Gebeliğim olduğundan biraz daha relax geçiyor sizin nasıl geçiyor
Sevgiiss taze_annee_ benimde son adet 27 Temmuz kızlar 😍 ama ilki sezaryen olunca Buda erken olur 1 hafta kadar sanırım.
serius taze_annee_ 25 temmuz 🥰 sezeryan olacak ama erken gelir minnosum 💕 bu hafta çok zorlu geciyo aşağıda bebişim ve fena baskı yapıyor sağ ayağımda muazzam bir ağrı var gece hiç uyutmuyo gündüz yürütmuyo .. son aydan çok korkuyorjm
taze_annee_ ilaydaltan Ayy evettt 22 Temmuz 🥰 Çok heyecanlıyım şimdiden doğum korkusu sardı içimi 🥹 Benim ilk gebeliğim o yüzden korku heyecan merak her duyguyu yaşıyorum 😂
taze_annee_ ilaydaltan amin inşallah ya her doktora gittiğimde olumsuz bir şeyler söylüyorlar korkuyorum umarım sağlıklı bir şekilde kucağımıza alabiliriz 🙏🏻❤️