Son gidişimizde ne yapılıyor kan tahlili mi alıyorlar. 3.ye gideceğim yarın
rabiames evet tahlil alınıyor, kan ve idrar. Bir de klasik ölçümler tansiyon, kilo vs
rabiames 17+3 de çağırdılar gttim kan idrar tansiyon kilo sonra kalp atışı dinlediler
asennaa teşekkür ederim