elmasmommy bunu anca sen ve eşin bile bılır ben buna karısmak ıstemıyorum agır bı sorumluluk cunku ben sadece ıyı dıleklerımde bulana bılırım bıde cevremde gordugum duydugum olayları sana anlatırım ama bana ayrıntılıyı yapan doktor butun herseyıne tekrar tekrar baktı ve ben ıkılı tarama fetal dna yaptırmadım ıstemedım uzun zaman sonra geldı mucızemız cok bekledık rabbımın verdıgıne nankorluk etmek ıstemedım ne olursa olsun dogurucam bu yuzden bıraz fazla dıkkatlı ınceledı doktor ama dedı kı suan bısey gormuyorum zaten bu parlaklıklar bu kıstler sen ne kadar dıkkat edersen et su kapıdan cıkınca bıle olusa bılır dogum esnasında bıle olusa bılır ınanclı bırısın goruyorum nasıp ve hayırlısı ıyı dusun ıyı olsun agızdan cıkan hersey duadır dedı. Otur ıyıce dusun ne ıstıyorum ne yapmalıyım dıye esınle ortak karar verın ıkınızın bebegı. Insallah saglıklıdır ve gelıp gecıcı bıseydır uzulup kafaya takıp kotuyu cagırma hep ıyı dusun. Ve dualarım senın ve bebegınle 🌸