anne9800 Kızlar bu normal mi 5 gün var adet belirtilerim var negatif midir sizce gerçekten. Test yaptım üzüldüm açıkçası negatif çıktığı için .
Sezei anne9800 Aşkım bence biraz daha bekle ben aşılama oldum aşılama sonrası 13. Günüm bugün ve testlerim şu an görünürde pozitif adetime 2 3 gün vardır diye tahmin ediyorum 3 gün sonra tekrarla bence
snurkarci anne9800 pazar sabahı yaptım adetten önceydi negatif çıktı, perşembe adet olmam lazımdı perşembe sabah yaptım pozitifti, kan verdim hemen beta 90 çıktı , öncesinde yapılanlar yanıltabiliyor
anne9800 Sezei adet belirtimde var göğüslerim hassas alt karnım ağrıyor arada sol taraf ağrıyor. Üzüldüm inşallah bebeğim benimledir ve gebelik belirtisidir bunlar
Sezei anne9800 Bende adet ağrısı var göğüslerim aman aman bi hassaslıkta değil kuzum belim çok ağrıyor ve akıntım hiç yok 0 yani sadece dün pembe ama çok açık bi leke geldi 2 gün daha sabredebilirsen inşallah daha net olur ♥️ testlerimi attım bakabilirsin aşkım sayfamda var 🥰
1cey anne9800 evet hamile olduğumu böyle öğrendim, erken yapmışım testi, ama belirtilerim vardı yani günler öncesinden kasik ağrısı halsizlik bel ağrısı gibi şeyler