Birden fazla doktora gittim hepsinde gördüğüm şu ki doktorlar orda olmuyor asistan doktorlar var ve her gün değişiyor kişiler. O yüzden kimin seçtiğinin bir anlamı olmadığını düşünüyorum. Tavsiyem sadece gebelere hizmet veren doktorlara bakman, doğum sonrası ve gebelere bakan doktorlar doğum sonrasına öncelik veriyor ve gebeleri bekletiyor. Bunlar benim tecrübem😊 güzel bir gebelik geçirmeni diliyorum 🙏