saricivciv_ Kızlar 2 gün önce ilk defa kramp girdi dizimin aşağısına bacagıma basamadım sonra orda hafif bir ağrı kaldı diğer bacagımda da hafif varis görüntüsü var ve orası da acıyor ağrıyor kötü birşeymidir korkuyorum ya varis falanda varya
saricivciv_ birerkekannesi__ evet kullanıyorum normalde bu haftaya kadar olmamıştı bu haftada oldu hala da ağrısı geçmedi
lotusflowers Benim sürekli olmaya başladı. Dediğin gibi dizin altına baldır kısmına kramp giriyo gece uyurken. 3 gün falan ağrıyo orası tam geçiyo başka bi kramp giriyo
saricivciv_ lotusflowers evet ya benim üst üste iki kere oldu aynı saatde aşırı can yakıyor birde ağrısı kalıyor garip şekilde yarın doktoruma sorucam
saricivciv_ birerkekannesi__ bende yarın gıdıcem cumartesi günüydü kontrolüm biraz daha erken gideyim dedim varis de var ayakra kalınca bacaklarım daha çok ağrıyor