sukriyekonus ilki erkekti şimdi kız. Ama şuan 1.5 yaşında bir bebğim olduğu için rahat rahat hamileliği yaşayamıyorum. Gece gündüz bebeğimle ilgilenmek mecburiyetinden uykum gelsede yatamıyorum. Bir bebek doğduktan sonra gece rahat uyumak için bile en az 3 yaş gerekiyor. Şimid ben 3 4 yıl rahat rahat uyuyamacağım görünüyor